FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 L'Gy'Hx [Nowy potwór] Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo

PostWysłany: Wto 1:15, 16 Sty 2007 Powrót do góry

L’Gy’Hx
Mały przybysz (praworządny)
Kości Wytrzymałości: 3k8+9 (21pw)
Inicjatywa: +2 (+2 Zręczność)
Szybkość: 9m
KP: 21 (+1 Zr, +10 naturalny), 11 dotykowy, 20 nieprzygotowany
Ataki: kryształowy sztylet, wręcz +5 lub bat porażeń, wręcz +4
Obrażenia: Kryształowy sztylet 1k6+3 (18-20/x2) lub bat k4 stłuczeń + porażenie
Front/Zasięg: 1,5m na1,5m/1,5m
Specjalne Ataki: Porażenie, czary.
Specjalne Cechy: Słabości, Niepodatności, OC 15, RO 10/+2
Rzuty Obronne: Wytr +7, Ref +5, Wol +6
Atrybuty: S 17, Zr 12, Bd 16, Int 14, Rzt 14, Cha 13
Umiejętności i Atuty: Rzemiosło(obróbka kryształu) +18, Zauważanie +9, Ukrywanie +4*, Wyczucie kierunku +3, Nasłuchiwanie +9. Czujność.
Klimat/Teren: każdy region i podziemia
Występowanie: pojedynczo lub grupa 1-5, lub oddział 6-15 lub kolonia do 200 osobników i wiekowy kryształ
Skala Wyzwania: 5
Skarb: żaden
Charakter: zawsze Praworządny neutralny
Rozwój: mały 4-6 KW, średni 7-12 KW.

OPIS

[link widoczny dla zalogowanych]

Przeciętny przedstawiciel tego gatunku mierzy około metra wysokości. Jest kryształowym sześcianem o dwóch rękach i czterech nogach. Mimo, iż nie jest zbyt duży jest wystarczająco silny i ciężki, aby zagrozić rosłemu mężczyźnie. L’Gy’Hx (czyt. liks) to przybysze z innego planu istnienia gdzie żyją tylko po to, aby rozprzestrzeniać kryształowe budowle. Ich sensem życia jest utrzymywanie przy życiu wiekowych kryształów, które same w sobie są kolebką egzystencji L’Gy’Hx. Przybywają oni czasem na plan materialny w poszukiwaniu nowych miejsc do osiedlenia się. Ich plan jest nieskończony jednak, gdy dwie osady wiekowych kryształów wejdą na jeden teren jedna kolonia musi walczyć lub ustąpić i odejść. Podczas wojny jeśli Wielki kryształ nie ulegnie zniszczeniu odchodzi w poszukiwaniu nowych terenów. L’gy’Hx nie wyznają żadnego bóstwa – dla nich bogiem-ojcem jest kryształ macierzysty.
L’gy’Hx nie znają żadnego języka. Porozumiewają się telepatycznie przekazując sobie obrazy i dźwięki.

WALKA

L’gy’Hx chwytają za broń jedynie, gdy zostaną zaatakowane. Używają do tego celu niezwykle ostrych kryształowych sztyletów [broń egzotyczna dla wszystkich poza L’Gy’Hx i biczów, które paraliżują ofiary. Mają prostą taktykę – najpierw zaatakują biczem – jeśli ofiara wytrzyma porażenie to włączą do walki swoje sztylety i będą nimi uderzać na zmianę z batem . Rzadko zdarza się, aby L’Gy’Hx zabiły. Przeważnie tuż po tym jak ofiara jest nieprzytomna lub sparaliżowana transportują ja na bezpieczną odległość od ich kryształowych siedzib. Nie dotyczy to walk z innymi L’Gy’Hx.
Czary: L'Gy'Hx rzuca zaklęcia jak 3 poziomowy zaklinacz, ST rzutu to 11+poziom czaru.
Porażenie: każde trafienie biczem powoduje wyładowanie elektryczne, które paraliżuje układ nerwowy ofiary (jeśli go posiada). Nieudany rzut na Wytrwałość o ST 15 sprawia, że trafiony otrzymuje 2k10 stłuczeń i jest sparaliżowany na 1k6 minut. Udany zaś neguje o połowę obrażenia od elektryczności i nie powoduje paraliżu.
Słabości: Ciała L’Gy’Hx zbudowane są z kryształu, dlatego otrzymują one podwójne obrażenia od dźwięku.
Niepodatności: L’Gy’Hx są całkowicie odporne na obrażenia od ognia, elektryczności a także na trafienia krytyczne, efekty wpływające na umysł oraz trucizny.

* L’Gy’Hx otrzymują premię rasową +8 do wszelkich testów Ukrywania się gdy są w swoich kryształowych korytarzach.


Wiekowy kryształ
Wielki przybysz (praworządny)
Kości Wytrzymałości: 18k8 (72 pw)
Inicjatywa: +0
Szybkość: 0m
KP: 28 (+20 naturalny, -2 za rozmiar)
Ataki: brak
Obrażenia: brak
Front/Zasięg: nie dotyczy
Specjalne Ataki: Czary
Specjalne Cechy: Świadomość kolonii, Słabości, Niepodatności, OC 23, RO 30/+5
Rzuty Obronne: Wytr +13, Ref +0, Wola +16
Atrybuty: S -, Zr -, Bd -, Int 26, Rzt 20, Cha 29
Umiejętności i Atuty: Zauważanie +35. Maksymalizacja czaru, Wielka wytrwałość, Przyspieszenie czaru, Zogniskowanie czaru [szkoła wywoływań]
Klimat/Teren: każdy region i podziemia
Występowanie: pojedynczo z kolonią około 200 L’Gy’Hx
Skala Wyzwania: 20
Skarb: żaden
Charakter: zawsze Praworządny neutralny
Rozwój: Wielki 18-22 KW, Olbrzymi 23-30 KW, Kolosalny 31-35 KW

OPIS

[link widoczny dla zalogowanych]

Wiekowy kryształ to cześć jaźni pewnego szalonego boga. Ów millenia temu postradał zmysły w sposób niepojęty dla ludzkiego umysłu. W szaleństwie zamienił się w tysiące tysięcy kryształów, z których każdy ma inną odmienną osobowość. Ponoć legenda głosi, że cała egzystencja L’Gy’Hx i ich Kryształów polega na wzajemnej eliminacji, aż pozostanie jeden, który okaże się reinkarnacją owego zapomnianego boga. Trudno w to uwierzyć gdyż kolonii jest tak ilość, że nawet gdyby była to prawda to wyłonienie ostatniego osobnika zajmie setki tysięcy lat.
Kryształ posługując się telepatią potrafi rozmawiać we wspólnym, otchłannym, piekielnym, smoczym, niebiańskim, płomiennym, powietrznym, wodnym i ziemnym

WALKA

Kryształ nie potrafi się przemieszczać ani atakować w żaden fizyczny sposób – do tego wykorzystuje pomniejsze L’Gy’Hx. Jednakże zaatakowany użyje czarów najbardziej stosownych do sytuacji.

Rzuty obronne: Wszelkie rzuty obronne na refleks automatycznie się nie udają.
Czary: Wielki kryształ rzuca zaklęcia jak 18 poziomowy zaklinacz. Znane czary 9/5/5/4/4/4/3/3/3/2 a jego limit czarów to 9/8/8/8/8/8/7/7/6/4. Choć nie posiada rąk ani ust potrafi używać czarów z elementem somatycznym i werbalnym. ST owych zaklęć to poziom czaru +19. Nie musi również wykonywać testów koncentracji gdyż nie da się go rozproszyć.
Świadomość kolonii: Wielki kryształ zawsze wie gdzie znajdują się L’Gy’Hx z jego kolonii a także, co widzą, słyszą i w jakim są stanie zdrowia. Może również wydawać im telepatyczne polecenia, jeśli nie odeszły od kryształowej twierdzy na więcej niż 1km. Trzy razy na dzień może również rzucić czar przez jednego z L’gy’Hx ze swej kolonii oddalonego maksymalnie o 150 metrów.
Słabości: „Ciało” wielkiego kryształu jak sama nazwa wskazuje jest kryształowe, dlatego otrzymuje on podwójne obrażenia od dźwięku.
Niepodatności: Kryształ jest całkowicie odporny na obrażenia od ognia, elektryczności a także na trafienia krytyczne, efekty wpływające na umysł oraz trucizny.

----------------------------
Wink Jest to lekko "przerobiona" rasa z Zewu Cthulhu. Co o tym sądzicie - pozostawiam waszej krytyce Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danaet Bildhorn dnia Śro 22:02, 17 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kwiatek
Szalony Punk Rockowiec



Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: ODPOWIEDŹ TO... 42

PostWysłany: Śro 15:35, 17 Sty 2007 Powrót do góry

No, no, widzę krasnalu, że pracę domową odrobiłeś... Very Happy Dobra, ale tak na poważnie to super potworek. Taki w sumie nawet wyważony [jeśli chodzi o porównanie L'Gy'Hxa i Wiekowego kryształu]. Ja bym w sumie dał czry samemu L'Gy'Hxowi też, bo w sumie to samo porażenie ma. No tak jakoś dziwnie, bo na wielkiego zabijakę to on nie wygląda, pomijam teraz fakt, że ma 17 sily. A i jeszcze może jakaś redukcja obrażeń? czemu nie? Jakoś by to tak ładniej magicznie wyglądało... na przykład 10/+2
Jesli chodzi o Wiekowy kryształ to jest to całkiem fajnie zrobione, bez zarzutów. No może poza tym, ze się ogule nie rusza. Można by mu dać jakieś 2cm na rundę. By tak złowieszczo się posówał. Tutaj można by już zastosować jakąś jeszcze większą redukcje obrażeń, na przykład 20/+3. <- To już nam daje wyobrażenie o potędze owego kryształu, prawda?
No a tak poza tym wszystkim to dodał bym jeszcze jakąś kolosalną już wersję, albo przynajmniej ogromną, która już była by tym panem i władcą wszystkich L'Gy'Hxów, który miotał by czarami na prawo i lewo, a ponad to by był mistrzem we wszelakich zauroczeniach. Buu, aż strach się bać. W tym wypadku wolę nawet nie myśleć o redukcji obrażeń bo była by niesamowicie wielka.
No, całkiem ładny potworek, jak już wspomniałem. Myślę, że uda mi się go wkręcić do kampanii, ostatnio i tak mordują samych przybyszów, więc w sam raz się nada... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo

PostWysłany: Śro 19:48, 17 Sty 2007 Powrót do góry

Dzięki.

Kilka "ale" do twych "ale" Very Happy

Rzeczywiście o RO zapomniałem.

L'Gy'Hx i czary... hmm pomyślę i się obaczy. Czy nie sądzisz, ze krysztalik zamiast czarów zaklinacza mógłby mieć jakieś psioniczne moce? Jak psion 18 poziomu? To by jeszcze bardziej czyniło go nieprzeciętnym :d

A nie mogę stworzyć wielkiego władcy gdyż Wiekowe kryształy wg podań [i najprawdopodobniej tak jest] są indywidualnymi jaźniami, które dążą do unicestwienia całej reszty [historia o bogu itp].

No raz jeszcze dzięki Kwiatek za słowa krytyki i pomysł z RO Very Happy - później to poprawię Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danaet Bildhorn dnia Sob 17:15, 20 Sty 2007, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Abadon
Chłop



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Dziewięciu Piekieł

PostWysłany: Czw 22:28, 18 Sty 2007 Powrót do góry

Bardzo ciekawe...
Dobre na wkurzających graczy Razz
Mechanicznie chyba dobra, ja się błędów nie doszukałem. Można by to przerobić na stwora psionicznego, ale byłoby z tym trochę roboty.
hmmm... 21 PW z SW 5 ? No cóż za to sporo KP. Ale 5 poziomowy wojak i tak często będzie trafiał


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Araknus
Chłop



Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:04, 18 Sty 2007 Powrót do góry

Baardzo ciekawe i nowatorskie bym żekł, szczególnie ten większy, wiekowy kryształ.
Interesujące, jak on potrafi rzucać czry.
Możne go fajnie wykorzystać przeciw nierozważnym Bg,
idą sobie pprzez jaskinie pełną takowych kamieni, a tu nagle na nich łup, rój meteorów, posłany wprost z kamulca, przypominającego inne w jaskini,
no przyznam, że pomysł jest baardzo ORYGINALNY.
I tutaj trochę się dziwie, czemu tak słaba istotka jak L'G'Hx ma aż tak dużą reukcje obrażeń. Gdy bochaterowie mają 4 poziomy, to teorwtycznie bestia o sw 5 w otwartej walce nie powinna im sprawić większych problemów, ale jak się okazuje, to wojownicy mieli by baaardzo duże kłpopoty z przełamaniem takiej dużej redukcji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kwiatek
Szalony Punk Rockowiec



Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: ODPOWIEDŹ TO... 42

PostWysłany: Czw 23:07, 18 Sty 2007 Powrót do góry

Krasnal napisał:
Wekowe kryształy wg podań [i najprawdopodobniej tak jest] są indywidualnymi jaźniami, które dążą do unicestwienia całej reszty


Ha! Tu Cie mam krasnalu! Zatem co mi powiesz na temat tego, że Wiekowe Kryształy mają świadomość Kolonii? Ha? Ha? Tak poza tym to widzę, że doobiłeś to RO i chyba OC, ale nie jestem pewien, czy już wcześniej nie było... Razz
Nie zmieniaj czarów kryształu na czary psiona, że tak powiem "nieeeee!" Ale teraz to już całuśny stworek się zrobił, i dodałeś czary dla L'Gy'Hxa, fajowo, czadzik!

EDIT:

Porównaj sobie ich PW, do innych stworów o SW 5, zobaczysz, że potrzeba im takiego RO...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danaet Bildhorn
Władca Tual'u



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnoludzkie Królestwo

PostWysłany: Sob 17:22, 20 Sty 2007 Powrót do góry

Mają świadomość kolonii ale pod względem swojej kolonii. One zawsze były kryształami, które walczyły z innymi koloniami - ot tak wieczna wojna.

Tak, po zastanowieniu nie będę robił z nich psionów. Byłyby zbyt potężne. A co do RO i SW to wydaje mi się wyważone - jak będę miał chwilę to przetestuję.

Aha Kwiatek dodałem Czary [L'Gy'Hx dostał także 13 charyzmy aby się nikt nie czepiał 3-poz czarów] i RO a OC było od początku Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin